Over onze school

Onze school bevindt zich op een unieke locatie. Voor onze kinderen is het de perfecte plek om te groeien. We vertellen je graag wat meer over onze school en de faciliteiten.

Het gebouw

Als je ons gebouw binnenloopt, ervaar je meteen de rust en de ruimte. De brede gangen en ruime lokalen zorgen ervoor dat onze kinderen zich gemakkelijk door het gebouw kunnen verplaatsen. Daarnaast zijn er voldoende werkplekken voor alle kinderen om rustig te kunnen werken. Onze grote gemeenschappelijke ruimte delen wij met Spring Kinderopvang. Deze ruimte wordt gebruikt voor verschillende (thematische) activiteiten, maar dient ook als werkplek voor onze kinderen.

Speelplein

Het grote speelplein bevindt zich tussen het groen en heeft veel speelmogelijkheden voor onze kinderen. Zo vind je er onder andere een groot voetbalveld en een avonturenpad.

Bibliotheek

In het midden van de school bevindt zich onze eigen bibliotheek op school in samenwerking met BiblioNu. Hier kunnen onze kinderen boeken lenen voor in de klas en thuis.